Wednesday, June 9, 2010

Life

好想好想写出我现在遇到的每一件事情, 因为我看到很多不同的事,真有趣!^^
真的学到好多好多......:)

当我把这份工作完成后,我好好想写一份感言给自己和朋友分享.

image

朋友,请等等我。

好开心. because i do not waste my GOLDEN TIME^^

i dun really expected so much, bt i really get so much.
this 4 month really is a special holiday for me^^

but I also hope can get into uni life soon too......:(

No comments:

Post a Comment